نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

آبشاروسرزمین عجایب

1393/5/13 16:19
نویسنده : مامان ندا
909 بازدید
اشتراک گذاری

7مردادبرابرباعیدفطرسال 93رفتیم  آبشار، آبشارکه چه عرض کنم سرابی بیش نبود. کلی پله داست فکرکنم 200-300تابود. خودت این پله هارومی اومدی ونمیذاشتی که بغلت کنم . قبل ازاینکه برسیم به آبشارپارک بازی داشت وتووقتی متوجه شدی که اونجاپارک هست سریع رفتی سمت بازیها. ای کاش میذاشتم همانجاتوپارک بازی کنی تااینکه بریم به آبشاری که ماهیچی ندیدیم.

روزبعدهم8مرداد رفتیم سرزمین عجایب. بازیهای اونجازیادمناسب سن تونبودولی بهت خوش گذشت.

عکس ابشارکه اون سقف چوبی درانتهای عکس ابشارمی باشد.  چون شب بودماهیچ چیزی ندیدیم به جزپله وبرکه های که توشب دیده میشداونم بانورخیلی کم . این عکسهاازنت گرفته شده تاهرکی خواست بدونه چه جایی بوده وبرای توبه یادگاری بمونه برای آینده .شایددرآینده این مجموعه زیباازبین رفته باشه .

 

پارک آبشار

 

نمایی ازپله های آبشار

سرزمین عجایب

قطارسواری که منم سوارشدم چون توتنهانمیتونستی سواربشی

ازاین بازی وقتی حرکت میکردمیترسیدی

پسندها (1)

نظرات (5)

نیلوفر
13 مرداد 93 16:34
سلام فروش عروسک های دستبافت. گل های کریستالی . کلیپس . پاپوش با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان صفورا
14 مرداد 93 13:26
همسشه ب گردش عزیزم خوش باشید وسلامت نوژان چش قشنگه من ممنون خاله صفورالطف داری چشماتون قشنگ میبینه
مامان زری
18 مرداد 93 16:21
همیشه شاد باشی عزیز خاله مرسی خاله جون
آناجون
23 مرداد 93 19:47
سلام عشق من . نفسم ، امیدبه زندگی من . دوست دارم بینهایت
مامان سارا
30 مرداد 93 12:15
به به چه جای قشنگیهههههه. ایشالله همیشه بهت خوش بگذره عزیز خاله.