نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

جشن تولددوسالگی

1393/11/14 18:16
نویسنده : مامان ندا
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

       

                   

                                                          

تولدت مبارک گل پونه                                           تویی عزیزمن یکی یدونه

همه ترانه هاپیشکش چشمات                         دلم میخوادفقط ازتوبخونه

                                         هزارساله شی ان شالله

تولد2سالگی خترنازم نوژان دوم بهمن ماه برگزارشد.

بازم مدتهاقبل ازتولددنبال تم تولدبودم ونمیدونستم چه تمی روانتخاب کنم باتوجه به تمهای قبلیت نمیتونستم هرتمی روانتخاب کنم بالاخره تصمیم گرفتم تم دخترتوت فرنگی روانتخاب کنم . یک سری ازکارهاروازوبلاگ کودک من دانلودکردم ویک سری ازکارهاروهم بازم مامان مریمی زحمتشون روکشیدن انجام دادم وخودم بقیه کارهاروانجام دادم. امسال یک کمی کارمن سخت تربودچون هرموقع میخواستم بیام کارهاروبرش بزنم توهم میومدی وازم میخواستی که برگه هاروبهت بدم . یاموقع بادکنک بادکردن وچسباندن کمی اذیت میکردی.

امسال جشن تولدمفصل نگرفتم خودمونی بودچون هم من خسته میشدم ودست تنهابودم وهم اینکه نمیخواستم دیگران به زحمت بیفتن.

جشن تولدخیلی خوبی بودبه همه خوش گذشت . مخصوصابه توکه کلی رقصیدی وپفیلاوتوت فرنگی وخیارخوردی .

لحظه تولد: 10صبح

یکسالگی: 10صبح

دوسالگی:10صبح

کمی سرووضعت نامرتب بودچون تازه ازخواب بیدارشده بودی ومن رفته بودم بیرون دنبال کارهای اداری سریع خودم رورسوندم تابتونم ساعت 10صبح که ساعت تولدت بودازت عکس بگیرم

 

 

 

 

میزتنقلات: شکلات توت فرنگی،توت فرنگی،پف فیل، نبات، قطاب، میوه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیک تولدکه آقای قناداسمتواشتباه نوشته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فوت فرنکردن شمعها:1-

2-

3- تولدت مبارک نوژان جون

میزشام که همه کارخودم بود:

مرغ شکم پر

سوپ گودا

 

خورش خلال

سالادفصل

ماست وخیار

 

 

 

دنت توت فرنگی

نوژان مشغول خوردن ته دیگ

 

پسندها (4)

نظرات (10)

nira
15 بهمن 93 0:57
تولد دختر نازمون مبارک همیشه خوب و خوش و سلامت باشی زیر سایه مامان و بابای مهربونت ندا جون خسته نباشی، همه چی عالی بود خصوصی ممنون نیراجون
مامان نوژاجونی
15 بهمن 93 9:19
عزیزم تولدت مبارک باشه.دست مامان گلت هم درد نکنه خیلی همهچیز عالی بوده مرسی حسنیه جان
مامان راحله
15 بهمن 93 17:40
تولدت مبارک عزیزم ... شمام لینک شدی گلم
مامانی
17 بهمن 93 16:53
تولدت مبارک عزیزم دست مامان و بابا درد نکنه خیلی عالی بود ندا جون
مامان راحله
18 بهمن 93 12:12
آپم
مامان راحله
18 بهمن 93 12:12
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
مامان زری
24 بهمن 93 16:16
نوژان عزیزم تولدت مبارک عزیزم با ارزوی روزهای پر از شادی و موفقیت ندا جون خسته نباشی خانوم خانوما ممنون زری جون
محمد
25 بهمن 93 12:40
سلام بروزم با وسایل جدید "آماده سازی کیک، دسر" بروزم. به منم سربزن.
مامان مریم
27 بهمن 93 11:30
تولد دوسالگیت مبارک توت فرنگی خاله ایشالله جشن عروسیت قبلش جشن فارغ التحصیلیت دختر قشنگ من
مامان هانیه
3 اسفند 93 13:59
تولدت مبارک خورشید مو طلاییییی ندا جون خسته نباشی عزیزم همه چیز خیلی عالی بود آفرین به این مامان