نوژان نفس من نوژان نفس من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
ژوان جون ژوان جون ، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نوژان نفس مامان وبابا

سومین وچهارمین مروارید

1392/8/9 21:51
نویسنده : مامان ندا
721 بازدید
اشتراک گذاری

روز92/8/2وقتی شمال بودیم متوجه شدم که مرواریدهای سوم وچهارمت هم درآمده.

وقتی متوجه شدم که میخواستی داروبخوری خوابوندمت تادارورابریزم توی دهانت  که دیدم مرواریدهای خوشگلت درآمده.

مدتهابودکه همه چیزرابه دندان میکشیدی تااینکه بالاخره مرواریدهای سفیدت نمایان شد.

ازاینکه مرواریدهایت درآمده بودومن متوجه نشده بودم خیلی ناراحت بودم چون سرگرم عروسی خاله ملینابودم . دوست داشتم گریه کنم ازاینکه مادربی فکری بودم ومتوجه نشده بودم که چه موقع مرواریدهای خوشگلت درآمده.

مرواریدهای نازت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

M:M ܓܨ☆
9 آبان 92 22:03
سلام خسته نباشي منم يک سايتي دارم که تمام مطالبش مفيد هست يعني واقعا مفيده ازجملات زيبا گرفته تا همه چي هست لطف کن بيا بهم سربزن ونظرت رودرمورد سايت بگو چون واقعا نظر شمابرام مهمه جملاتت روبفرست ازطريق فرم ارسال مطالب سايت اگه هم ميتونيد جملات زيباي خودتون روبراي مار ارسال کنيدتامابا آدرس وبلاگ شما ونام شما درسايت منتشرکنيم منتظرم البته ما توقع داريم که شما هميشه بياين سربزنيدهااا www.boyeharam.ir
مرمر
11 آبان 92 1:45
اخی عزیز دلم مبارکه دخترخوب و زرنگ ببین چه خانوم بوده که اصلا نذاشته تو بفهمی
ارتین هنوز اولیشم درنیاورده


ان شالله به زودی اونم مرواریدهای خوشگلش درمیادنوزان یک کمی زوددندان درآورد
سارا مامان محمدرضا
13 آبان 92 4:38
مرواریدات مبارک باشه عروس خانوم.
راستی ندا جون من اشتباه کرده بودم که فکر کردم دندونای محمدرضا جوانه زده!!!! رفتم بهداشت پرسیدم گفت نههههههه!!!! خیلی ناراحت شدم. چون قد و وزنش هم رشد چندانی نداشته!!!! کلیییییی گریه کردم! بس که این بچه چیز قوت دار نمیخوره! نمیدونم باهاش چیکار کنم. چیزی که ما بخوریم رو دوس داره تازه اونم خیلی کم میخوره.

ساراجون نوژان هم روزه داره چیزی نمیخوره منودق داده غذای سفره روبیشتردوست داره
sepide
15 آبان 92 20:27
مبااااااااااااااااااااااااااااارک باشه
مامان مهرسام
21 آبان 92 19:52
ماشالا به نوژان زرنگم مهرسام تنبل که فقط 2 تا داره